090801

God morgon!

Det slog mig just att det är första Augusti idag. Shit vad tiden går fort, bara 23 dagar tills man ska ta plats i skolbänken igen, det känns lite tungt måste jag säga. Vart har min sommar tagit vägen?!
Jag har inte hunnit med några av de vanliga sommar-sakerna, som att åka ut med båten, fara på badstranden (okej, jag har varit där, men det räknas knappt), åka in till hamnen och köpa glass, jag har inte ens åkt med bussen som går efter sommartiderna. Och idag regnar det igen, vad hjälper det? Inte mycket..

Jag är fortfarande ensam hemma, ganska skönt just nu.. Jobbar idag med, men inte förens kl 5, så det är lugna puckar. Ska gå ner och hitta mig något att äta, ta en dusch och bara lägga mig i soffan, det känns helt rätt idag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0