090802

God kväll!

Hur har ni haft det idag? Bra hoppas jag.
Min dag började vid åtta, vilket kännes väldigt tungt. Vid nio var jag framme på jobbet och det var bara att börja arbeta, hehe. Det blev en del hotellstäd idag, vilket ställde till det lite för mig och orsakade tidsbrist. Jag fick alltså sluta tidigare eftersom jag skulle iväg på match, men blev lite sen ändå. Det var lite tunnt om personal idag, så jag gjorde klart det jag skulle i alla fall.

Hur matchen gick behöver vi inte tala om, men för mig gick det skitdåligt. I slutet av första halvlek började jag känna mig lite låg och började frysa (det var full sol och stekhett ute), men spelade på ett tag til. Gick ut i slutet av andra då jag inte kännde att jag orkade mer, skitkonstigt känsla alltså. Tog en dusch och for hem, åt lite mat. Det känns lite bättre nu, men jag känner mig rätt hänig så jag gör inga större kraftansträningar.
Ska snart se en film med päronen, och sedan gå och lägga mig tror jag. Får hoppas att jag mår bra imorgon, ingen sjukstuga tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0