090803

Oj, gud vad den här dagen har känns lång!
Vaknade vid nio, släpade mig ur sängen och gjorde mig klar för jobbet. Åkte min räser-moped dit, och lika så hem vid halv 5. Det blev en del städande för min del, men jag tycker det är ganska skönt det med. Att bara vara själv och låta det gå av sig själv.
Aja, väl hemma åkte jag och resten av familjen till farmor och farfar på middag. Det blev dock lite stressigt för min del, hann inte ens käka efterrätt. (Väntar just nu på att de andra ska komma hem med lite åt mig!) Efter en timme där (cirka) skjusade broder hem mig igen och det var bara att packa träningsbagen. Vid 20 över 6 kom min tränare och pickade upp mig. Nu sitter jag här, duschad, mack-fikad och klar. Ska nog bara slappa ikväll och se fram emot min lediga vecka!

Imorgon är det dags att packa stora resväskan inför onsdagens tripp till huvudstaden, vilket påminner mig om att gå och tömma spargrisen. Eller rättare sagt leta reda på alla pengar jag drällt om kring mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0