090804

Hej hopp!

Idag är jag ledig, vilket är sååå skönt. Hur jag ska spendera min dag är ännu oklart, ett som är säkert är i alla fall matchen ikväll, samt packningen. vad det gäller packningen så blir det så lite som mörjligt, i en relativt stor resväska. Jag ska verkligen låta pengarna rulla (ja vet, det låter inte särskillt inteligent), men så är det. Jag ska shoppa tills jag faller ihop. Hehe.
Nämen, jo.

Sol är det ute. Det tycker jag om.


Världens snyggaste bild, jag har svårigheter med att vara seriös.

Dagens E:
Rosa linne, lånat av Maja.
Jeansshorts, lånat av Julia.

Om jag behöver nya kläder,  - eeh, ja.

Kommentarer
Postat av: eiden

angående ikväll så har jag och julia varit och handlat kräftor, baguette, röra på, och nått annat tilltugg! nå att dricka få man ta med själv. sen så har jag och cajsa nyss gjort efterrätten. kommer bli riktigt nice! Synes, puss

2009-08-04 @ 15:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0