090811

Jisses vilken lång dag! Vaknade vid 11, slappade ett tag med frukost och tv. Åkte till jobbet innan ett och kom hem nu vid nio. Skulle egentligen bara jobba till sju, men det kom en massa matgäster i sista stund, så det var bara till att jobba över. Aja, det var inte hela världen, jag lever. Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och satt mig i soffan, här trivs jag bra! =)

S: Det glädjer mig att du läser min blogg även fast du befinner dig sååå långt borta. Jag saknar dig redan och tycker att du ska komma hem snart! Fast jag tycker även att du ska njuta av din semester och ha det bra =) Bra tanke om skorna med, men precis som du skrev var det lite sent påtänkt :p
Vi hörs, ily!

Hoppas även ni andra har det super bra, lever livet och lever det roligt, men säkert!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0