090812

Detta börjar till att bli en dålig vana. Att jag skriver ett kvällsinlägg och nöjer mig med det, Nej det är icke bra!

Dagen har i alla fall sett ut som sådan att jag åkte till jobbet strax innan 10, och därifrån vid tre. Sen var det bara till att packa träningsväskan, käka och dra iväg, match denna gång. Hur gick det då? BRAAAA! =) Vi MIK-brudar tog hem tre färska pinnar genom att näta tre gånger, de fick dock in ett mål de med. Men det gör inget, vi vann, and that's all that matters ;)

Just nu sitter jag och knapprar lite här på datan, samtidigt som jag har tv:n på i bakgruden, tror det  är ett random dokumentärprogram om fettma, verkligen intressant! inte.

Imrgon är det back to work, lika så på fredag och lördag. Imorgon och på fredag tror jag bestämt att jag ska bossa över grillen, mata hungriga beskådare som tittar på tävlingen med kolsvarta korvar! Det ni, inte illa ;)
Jag undrar faktiskt hur de tänkt, jag är absolut ingen grillare, det ska gudarna veta! Men men, det löser sig, som alltid.

Nej, nu ska jag fortsätta att fixa ditt och datt. Ha en bra kväll,
Kisses!


Mjukisdress-mys en onsdagkväll.

Kommentarer
Postat av: b

ja erk, dååålig uppdatering =)

2009-08-13 @ 21:51:12
URL: http://belliebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0