090818

Hej och god förmiddag!

Hur har ni det idag? Jag har det bra, än så länge. Jag vaknade vid 10-tide av att pappa ringde och sa att det skulle komma en hantverkare och laga vår vinkyl, jippie tänkte jag. Jaja, det var bara att kliva upp och slänga på sig lite kläder och släppa in killen. Medans han var här gick jag och gömde mig här uppe, kollade lite på tv och gick ut ett tag. Solen sken, men någon vidare värme var det inte alls. Det känns verkligen att hösten är på ingång, lite sorgligt faktiskt..

Nu har jag i alla fall käkat frkost/lunch och tittar återigen på tv, har änå inget bättre för mig för tillfället. Funderar på att fräscha till mig och åka in till stan en sväng, kanske köpa lite saker inför skolstarten.


På vissa sätt är ändå hösten bra mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0