090819

Hej på er!

Hur mår ni denna underbara onsdag? =)
Själv mår jag bra, lite småtrött men bra. Vaknade av att min mobil plingade, jag fick ett sms av Sara (Eiden, Valen, Valie, Eid, flickan med många smeknamn). I alla fall stod det att klasserna för kommande termin var klara. Det bästa av allt var att jag, Julia, Sara och Maja hamnade i samma klass, yeeeey! Jag är såå glad, och det ska även bli roligt att träffa lite folk utifrån, eftersom hon sa att det var ganska många som inte kom från övik som skulle gå i vår klass med. Så helt enekl: glad!

Jag låg kvar i sängen ett tag efter det och funtade på att somna om, men kännde att jag inte hade lust, så jag slog på tv:n och drog mig lite. Klev sedan upp, åt frukost och fick ett samtal av Sara (annan sara, sara sassa eriksson). Hon tyckte jag skulle ta moppen till Kanotcentralen där hon var med Sofia samt deras ungar (de är ledare för fotbollsskolan denna vecka, även jag fick frågan, men tackade nej). Förstod att det fanns en baktanke, och jag hade rätt, de ville ha glass. Så vad gör jag inte. Jag tömde spargrisen, drog på mig ett par shorts och en tröja eftersom det var soligt ute och drog iväg. Var det varmt? NEJ!
Isakallt!
Anyhow så satt vi och snackade ett tag, och sedan när de skulle gå tillbaka till fotbollsområdet åkte jag hem. Så nu sitter jag här, men mig gitarr och Sjunde himlen i bakgrunden.

Vad dagen mer har att bjuda blir en överraskning. Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0