090821

God kväll!

Hur mår ni? Själv mår jag bra! Isabell, Cajsa och Sara har precis åkt hem efter några timmars tv-tittande med godis och prat, trevligt trevligt! Innan vi styrde våra mopeder och bilar hit, så åt vi en god middag på Matcompaniet, en mysig liten restaurang här i Själa. Det blev enchiladas med strips för min del, som vanligt. Mätt som en propp var jag när vi gick därifrån, men det hindrade oss såklart inte från att gå till Statoil och köpa lite gotta innan vi åkte hit som sagt. Nu är jag alltså mer än mätt, nästan äcklad av mig själv, uuuäääh!

Tror jag ska borta tänderna och krypa till kojs, imorgon är det match samt jobb som gäller! Dagens arbete gick förövrigt bra, inga konstigheter =)

Peace out, going to bed.
Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0