090823

God morgon!

Nu är det färdigjobbat mina vänner! (Eller okej, jag ska hoppa in på fredagkväll, men det räknas inte, hehe) Kännde mig så less och var så trött igår att det inte var sant. Klockan segade sig fram mellan alla drinkar och roséviner. När klockan var ca 20 i ett fick jag i alla fall gå hem, eller snarare åka moped i det bäcksvarta mörkret. Fick anstränga mig för att inta somna medans jag körde, satt och nynnade på olika låtar och stampade tamkten med fötterna. Väl hemma hoppade jag i säng och läste ett kapitel innan jag lät John blund ta mig in i en djup sömn..

Idag är det söndag, söndagen den 23:e augusti. Vi vet alla vad detta innebär. Imorgon är det skola igen, och jag börjar gymnasiet. Gaaaah! Det känns faktiskt ganska kul, att träffa alla och starta något nytt.
Så denna söndag kommer bli en lugnets dag. Ska bara "förbereda" mig inför morgondagen. Naglarna ska få sig en omgång med tror jag..

Jaja, ha en bra dag!
kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0