090823

Igår innan jag gick och la mig, medans jag plockade i ordning på rummet (håller redan på att bli stökigt igen -.-), fortsatte jag att lyssna på musik, pianomusik. Lyssande bla på låtar med titlarna "Sad piano song 2", och "Sad piano song 3". För det första: Varför klickar man på en låt med den titeln?! Jag menar "ledsen låt", det kan ju bara leda till en känsla..
Konstigt nog så var jag redan i ett harmoniskt tillstånd, så jag blev inte så nere trots allt, som jag kanske skulle ha blivit vid ett annat tillfälle.
Sen har jag inte heller så mycket att vara ledsen för just nu, allt rullar på, inga större problem som tynger mig. Härligt va?

Nu har jag i alla fall väntat på att mina päron åkt till golfbanan och sedan ätit frukost i lugn och ro (jag föredrar att vara ensam på morgonen). Ska snart packa väskan, både till matchen och till efterföljade jobb, och äta lite lunch och ladda upp! Känns väl lite halvjobbigt att stressa iväg direkt efter matchen till jobbet, men det får jag stå ut med. Nu är det sista jobbdagen innan skolan börjar, det känns mycket bra måste jag säga. Även fast det är gasnka roligt att jobba och tjäna egna pengar, så känns det bra att börja skolan igen.


Ha en superbra dag alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0