090825

Hej vänner!

Hur har er dag varit? Min har varit bra. Idag var första "riktiga" skoldagen, då vi fick ha lite mer seriösa lektioner, och en annan skillnad var att hela skolans elever var där idag. Kännde mig lite lost om jag ska vara ärlig, men det är väl naturligt antar jag. Vi började som sagt inte förens klockan halv 10,vilket var mycket skönt! Fick lite mer tid på mig och vi hann med bussen idag, bra va?
Dagen i sig var inte så anstängade ändå med tanke på att vi endast hade 3 lektioner: Matte, spanska och naturkunskap. Vi slutade därför redan vid halv 2, så jag gjorde Maja sällskap på stan en sväng, Sara hängde på med. Vi fikade lite och gick runt ett tag, innan jag hoppade på bussen hem och nu sitter jag här.
Har inga speciella planer för dagen, utan det blir nog bara vila mitt i denna tuffa vecka, hehe.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0