090826

God eftermiddag!

Det är inte klokt vad trött jag är idag, igår med för den delen. Har hamnat i något "skola-äta-sova-koma", men jag antar att det blir bättre på den fronten när jag vant mig lite mer med dessa nya rutiner, och inte bara sitta hemma i soffan hela dagarna.
Dagen har i alla fall varit bra, hade endast tre lektioner och slutade redan vid ett, inte illa alls! Vi såg ingen anledning att hänga kvar på stan eller liknande, så jag och resten av Själevadsgänget hoppade på bussen hem. Jag drog med mig Maja hit för lite shit-snack och glass, längesedan! Det blev cookie-dough, en av de godaste B&J-smakerna enligt mig (eller oss).

Har nyss skjusat hem henne eftrsom hon skulle stressa iväg på träning, så nu är jag åter ensam. Har inget annat planerat än att inta lite middagskäk när mammsen kommit hem, antar att det blir en lugn kväll.
Och just, jag har sovmorgon imorgon! Hur bra låter inte det?!

Simma lugnt,
Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0