090829 (samt 090828)

God eftermiddag mina vänner!

Nu är jag hemkommen från Trehörningsjö, en by lååååångt inne i skogen. Matchen gick bra, vi vann tjoohej! Det som återstår att göra nu är att samla lite kraft för att orka byta om och kladda på lite smink, innan jag åker till älsklings-Cajsa på middag tillsammans med Julia och Isabell. Vi får se om det blir något stadsbesök fram mot kvällen, det är ju "barnens dag" i helgen. Vad är det då? Antar att det finns lite karuseller och stånd med olika prylar och mat/godis. Men det jag hoppas mest på är att det finns mycket trevligt folk.

Gårdagen blev lång och åter lång. Åkte till skolan, gick fram emot halv 3 och ringde sedan mamma. Hon kom och hämtade mig och vi åkte tillbaka till hennes jobb där jag snabb käkade och bytte om innan jag åkte vidare till jobbet. Blev kvar enda till halv ett, så ha förtåelse till att jag är trött idag.
Slänger in några bilder så länge,
kisses!




Det blev en fin topp som jag fått av Julia, ett par mörka raka jeans samt conversen som gjorde gårdagens look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0