090830

Jahapp, då var det söndag igen. Söndag och helgens sista dag innan en ny vecka drar igång. Drar en lätt suck när jag inser att "inkolningen" antagligen är över, och att hårt jobb är det som tar vid. Vilket påminner mig om matten som jag måste göra klart tills på tisdag, det är inte mycket, men ändå.
Det blåser som sjutton ute, ser inte kul ut alls. Jag som inte ens kommit ur morgonrocken än känner att det är dags att ta tag i saker och ting. Funderar på att åka in till stan och kolla på fotboll, men har inte hittat ngn som vill göra mig sällskap än..

Nej, nu ska jag rota fram lite kläder, borsta tänderna och ge mig in i matematikens underbara land..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0