090831

Hej och hopp!

Nu har jag varit hemma från skolan ett tag, var hemma ca 10 i fyra. Dagen har varit helt okej, superseg och supertrött imorse, men det släppte under förmiddagen. Sitter bara och slappar nu ett tag innan jag måste ta tag i matten och göra den helt klar inför morgondagen, samt tänka igenom vad det är för hemarbete som gäller i veckan. Ska sedan kontakta mamma och höra hur det blir med mat osv innan jag drar iväg på träning vid sju. På tal om det så har jag fortfarande inte packat upp mina svetiga skor och benskydd, mums!


Jag visste inte alls vad jag skulle kasta på mig imorse, så det blev samma look som i lördags, men det funkar ju det med! Favoritväskan fick hänga med också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0