20 mil, ett svttigt träningspass och lite fika senare..

..är jag hemma igen!
Det gick bra med flytten, smidigt och utan några missöden. vi var i och för sig några stycken som hjälpte till, även de som sålde lägenheten hjäpte oss att bära, så det gick rätt snabbt. Det ända jobbiga var att hon bodde näst längst upp, vilket innebar en herrans massa trappor, pust!
Lägenheten var fin, ett allrum som blev sovrum och vardags-/tvrum, och ett rätt stort kök i ett annat. Tyckte det blev jättebra med inredningen med, snyggt och stylisch helt enkelt!

Nu är jag trött, hade svårt att hålla mig vaken på vägen hem. Det slog min även hur mörkt det är ute nu om kvällarna, jag som tyckte det nyss var ljusa sommarnätter med ljumma vindpustar. Tiden går snabbt, allt för snabbt..

God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0