Dagen känns mycket längre än den varit..

Nu har jag precis tryckt i mig en macka och ett glas juice. Egentligen var jag inte så hungrig alls, men det blev bara så av farten. I alla fall så har jag varit på träning ikväll, den blev dock rätt kort. I Moliden (där jag tränar, ett par mil härifrån) så hade det tydligen åskat och regnat större delen av dagen, lika så när vi skulle ge oss ut. Vi satte oss istället i samlingslokalen och snackade ett tag, och åt glass med för den delen. Efter ett tag så hade ovädret dragit sig bort, så vi gick ut och körde ett träningspass på 45 minuter. Nu är det bara att ladda upp inför matchen på onsdag, då är det vinst som gäller!



Jobbet gick bra idag det med, jobbade från 12-17. Jag brukar mest jobba förmiddagar och över lunch, men det var ganska skönt med sovmorgon. Efter 2 blev det väldigt lugnt med, så det var rätt slappt. Att det var lite gäster beror väl på att vi stängt banan inför den stora tävlingen vi har nu i veckan, SAS Masters. Denns tävling spelas av både proffesionella golfsspelare, kändisar och några "vanliga" männsikor. Det ska bli kul, alltid roligt när det är full rulle och mycket folk!

Nu ska jag kolla vidare lite på datan, samt slänga ett öga på Beck. Ha det bra,
love Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0