Kanske inte ett jobb för mig..

Usch. Jag försökte mig på att göra ett videoinlägg lite tidigare, men gud nej. Det gick verkligen inte. Jag lät supertöntig och hade inte ens något vettigt att säga. Nej, det lämnar jag till Stina-lee och gänget =)

Nu har jag precis ätit middag med mamma och pappa, känns lite tomt utan min bror. Tror jag glömt att säga det med han flyttade till Luleå i helgen för att plugga, så nu blir det verkligen lugnt här hemma! Pappa reser mycket i sitt jobb, så han är inte hemma så ofta, och mamma jobbar lite för mycket, nästan rädd att hon ska jobba ihjäl sig. Eller okej, så illa är det inte, men hon brukar väl vara hemma vid 7-tiden ngn gång.. I alla fall så hade jag fem minuter på mig mellan det att jag kom hem ifårn jobbet till det att jag skulle åka iväg på match i lördags (det var då han åkte), så jag han bara ropa hejdå lite snabbt sådär.
Men men, jag överlever, vi träffas nog igen, hehe.

Nu ska jag packa väskan, smälta maten och sedan dra iväg på träning.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0