Något som gör mig lite gladare.

Vid tjugo över fem hoppade jag på bussen och åkte in till stan, där jag mötte upp mamma och vi gjorde lite ärenden. Mamma skulle springa in på Bohag fram och tillbaka, så jag hänkade och vistelsen blev lite längre än det var tänkt.. Nästan alla kläder var nedsatta till 60%, så vi kom hem med en hel del, hehe.
Sen svängde vi bara förbi på hennes jobb och jag tog hem lite block och sånt som kan vara bra inför skolan, geekey i know.
Ett stopp på Ica blev det med, och nu är jag hemma. Har ätit middag med för den delen.

Så, hur har ni det ikväll då? Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med resterande timmar, antagligen inte mycket alls. Det regnar ändå ute, så jag känner ingen stress över det.



Skor från Tiger. Var sugen på dem redan i början av sommaren, men kände att de inte riktigt var värda pengarna, men nu var även de på 60% rea, så jag slog till! Love them!



Jag fick med mig en söt klänning/tunika med lite fräck rygg. Nedsatt från 600:- till 99:-. Inte illa alls!

Köpte ett par jenas med, även de på rea, men fick ingen bra bild. Ursäktar även kvallen på de andra bilderna, har inget batteri i kameran, så det fick bli mobilen.
Visst är det trevligt med spontarshopping?!

Ha en bra kväll, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0