Nighttime.

Jag är så trött, och ändå sitter jag här. Jag kan bara inte hjälpa det.
Kvällen har varit bra anyhow. Åkte som sagt till Cajsa vid 7, sär vi åt en god middag, hon lagade lövbiff med strips och glass med bär till efterrätt, skitgott! När klockan paserat nio tog vi mopparna och åkte in till stan. Vi tänkte att vi skulle träffa på lite skojigt folk, men nähejdå, inte en kotte. Vi isåg att det sög efter två minuter, så vi slank in på Hemma kväll och hyrde en film samt köpte lite godis innan vi åkte hem till Cajsa igen.
Jocke, Jacke och Jonas kom förbi en stund med, så vi sanckade med dem en stund. Jocke har flyttat till Östersund nu, men är hemma så här på helgen, så det var extra roligt att träffa honom. Det känns faktiskt lite tråkigt att allt folk man är van vid att ha runt sig varje dag inte är det längre, det är ju ändå några stycken som flyttat.
Hur som helst har kvällen varit precis det jag behövde. Lite utav varje och jag fick umgås med mina kära vänner!


Vandrade runt i en mysig oversizetröja från Gina, ett par leggings och conversen. Hängde på diverse ateraljer för att liva upp. Mer än så blev det inte.

God natt folket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0