Nighttime.

Jag tror jag svalde både en och två flugor (små, men ändå) ikväll på träningen, kändes lite obehagligt faktiskt. Det gick väl sådär i övrigt, lite virrigt spel från min sida. Innan jag for på träningen var jag i alla fall duktig och packade väskan inför morgondagen med diverse skolmatrial, som pennor, sudd, linjal, block och lås till skåpet, eftersom jag vet att både minne och tidssinne sviker om morgnarna. Detta visade sig vara lite onödigt eftersom vi har sovmorgon till 09.30 imorgon (skönt!), så jag hade nog hunnit med det ändå. Men det är väl i och för sig skönare att sova några extra minuter, så det var nog bra trots allt!

Och jo, imorgon ska vi försöka hinna med bussen Julia och jag, missade nämligen den imorse. (okej okej, det var kanske jag som var den sega av oss) Men det var ingen fara eftersom mamma ändå åker den vägen till jobbet, så vi liftade med henne. Detta gjorde dock att vi kom dit 40 minuter "för tidigt", så vi åkte med ända till hennes kontor, och tog en prommenad därifrån till skolan. Ganska skönt med en liten walk på morgonkvisten, i solskenet och kylan (hade velat haft vantar, sommaren är ett minne blott).
Ska även nu passa på att lägga fram clothes, blir nog jeans, linne och min fina gråa kofta. I will show you tomorrow!

Kisses, your Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0