Nu kan jag slappna av..

Fick tag på henne tillslut. Det blir jobb på fredag och lördag, alltås endast två dagar och jag tycker det är okej. Jag vet även att det är många som åker iväg för skola och liknande, så jag kan ställa upp.

Hur som helst så har jag ätit en stadig frukost (för en gångs skull), vilket påminner mig om att det är något jag måste bli bättre på. Speciellet nu när skolan börjar igen, det kommer inte funka om jag inte skärper mig på den fronten. Det gick alldeles för många dagar förra skolåret som jag åkte iväg utan att ha ätit något, men det stör faktiskt koncentrationen även fast man inte vill erkänna det..

Funderar på att storstäda mitt um idag, det är inte så himla kul där nu.


Blev en rätt ordentlig frukost idag. Ägg, fil med flingor och blåbär från mormor och morfars stuga i Piteå (de godaste!), en macka och ett glas juice. Kännde mig duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0