Nyduschad, okammad, nyäten.

Om ni läser rubriken kan ni förstå att jag tagit tag i mig själv igen. Jag har tagit en dusch, hoppat i ett par jeans (fick smått ångest att att sitta oduschad i soffan i sunkiga mjukisbyxor) och ätit lite mat. Var nog rätt hungrig ändå..
Sitter i alla fall i soffan igen, men det anser jag vara okej eftrsom det regnar ute, precis som det gjort hela dagen. Försökte ringa till jobbet med för att höra om min boss tänkt att jag ska jobba i veckan (vill inte, vill inte, vill inte!), men fick inget svar. Jag tror att jag ska försöka lite senare, men funderar samtidigt på om det kan vara så att de redan stängt för dagen, det vore typiskt.

Imorgon ska jag till optikern för övrigt, vilket jag inte får glömma! Jag har redan ombokat tiden tre gånger pga jobb och annat, och det vore himla skönt att få det gjort någongång. Det är bara ett återbesök sedan jag fick linser, så jag tror inte att det tar lång tid alls.


Det blev clubsandwich till middag. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0