Om tusen år kanske det hade varit annorlunda.

Vaknade i morse med konstiga smärtor i ryggen, lite i magen och varstans i benen. Tyckte det var konstigt eftersom jag inte dansade mycket igår, inte gjorde annat särskillt aktivt under kvällen heller.. Känslan kan likas vid träningsverk,
och det var då jag kom på det, Matchen!
Jag spelade ju faktiskt match igår med (lätt att glömma med tanke på kvällens trevligeheter), så jag antar att det är precis som det känndes, träningsverk. Jag varken strechade eller joggade ner, så jag antar att jag får skylla mig själv. Aja, det var allt lite obehagligt att vakna upp med en känsla av man gjort något man inte kom ihåg..

(men sedan kom på att det inte alls var så, jag är bara glömsk..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0