Sadness, happiness and love.

Jag har en konstig känsla i magen, i halsen. Det känns precis som om jag ska börja gråta, en klump i halsen. Jag vet inte om det beror på att det varit en känslosam dag. Allt detta med skolan, men även att en av mina bästa vänner har det jobbigt nu. Idag var hon tvungen att säga hej då till sin pojkvän, som åker till USA ett år. Usch, nu blir jag ledsen igen. Tycker så otroligt synd om dem båda, så jäkla tråkigt! Hatar att se henne ledsen (hatar såklart att se ngn av mina kompisar ledsna), och vet att det inte finns så mycket jag kan göra, utom att finnas där och lyssna, prata och trösta.
Jag vet att de kan klara det, de är menade för varanda.

Love conquers all.
Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0