skola, äta, träna, sova, skola...

Ungefär så ser min dag ut, kul va? Har egentligen ingen koll på vad jag ska ha gjort tills imorgon, eller vad jag ska ta med, så det är nog bäst att jag klappar igen lådan snart så jag kan tänka ordentligt.  För övrigt så verkar allt på internet gå i snigelfart, och mina linser verkar inte ha rätt fokus av någon konstig anledning..

Det känndes verkligen att hösten var påväg när vi tränade, blev kall om händera och det blir bara mörkare och mörkare. Att det är första september imorgon gör inte heller saken bättre, vart tog sommaren vägen?! Jag hann inte mer än skymta den, och nu väntar plötsligt en hel vinter. Jag gillar väl vintern också i och för sig, men sommar'n är bra skön! Att kunna trippa omkring i lätta kläder och sandaler på fötterna, ha solbrillorna på plats och äta glass i solen.

Nej, nu är det dags för Erica att ta tag i saker och ting.
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon!


En ost-&skinkmacka och en kopp te satt som smäcken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0