Sthlm 09 - shopping.


Ful-snygga gladiatorinspirerade skor. Mycket snyggare    Converse, vita nu i sommar.
på!


Jeans med små slitningar. Färgen är dock mycket ljusare, mer såhär ---->


Oversizetröja, marinblåisch. Även den mycket snyggare på.


Grått långt linne, me like alot!                                             Randig oversizetröja (magkort). Skitnygg!


Det var nog det. Eller, jag köpte även ett kedjehalsband, en grå kofta och en korallfärgad klännig (sommarrea). Och inte att förglömma; Världen snyggaste väska, kommer bild senare! Verkligen kär..
Vad tycks? Inte illa alls om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: eiden

snygga kop vannen min :D har i florida ar det bara grymt bra! 38 grader i solen och jag tanker pa dig min kara.. idag blir det beach och kopcenter tror jag, imorgn disneyworld och kanske baseball!

snygga skor, jag var sa har nara pa att kopa dom igar, men det blev ett par roda for mig, tur det da. Du skulle bett mig kopa ett par har at dig, mycket billigare! Aja latt att vara efterklok! Ha det bra gums sa hors vi! Pusssss

2009-08-11 @ 14:53:50
Postat av: Anonym

jag fullkomligen älskar den randiga från topshop, grym!

2009-08-13 @ 16:13:40
Postat av: paulin

oj, haha :D / paulin

2009-08-13 @ 16:14:13
URL: http://paulinedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0