Stressen börjar krypa sig på..

Har nyss tagit ett dopp med Julia i viken här brevid, det var inte så varmt, men hallå vi bor i Sverige, i Norrland dessutom.
Mitt på dagen hängde jag med systrarna Eriksson och Madde som är på besök från Sollefteå, mycket trevligt! Vi snackade ett tag, och bestämmde oss sedan för att åka lite bräda efter båten. Sagt och gjort så bytte vi om till badkläder och våtdräkt och drog ut. Vi åkte på något som vi kalla "orangea brädan", helt enkelt en orange bräda som man står eller ligger på. Vi åkte två och två, det gick inte så värst bra. Jag hade som jag ser det en "nära-döden-upplevelse", då jag fastnade med linan runt handleden och drogs i den. Shit vad rädd jag var!
Om de inte fattat varför jag skrek och fortsatt köra kunde hela jävla armen farit. Men men, det gick bra. Lite röd och svullen, men jag överlever. Som vanligt.

Nu känner jag att jag måste börja packa snart, kommer verkligen inte ha tid ikväll,inte i morgon bitti heller för den delen, vi far ca 7. suck.
Ikväll har jag först match, och sedan drar jag över till Julia på lite käk, kräftor står på menyn! Cajsa och Sara har även gjort efterrätt, så det blir nog strålande bra!

Har ni det bra idag? Hoppas det =)

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0