The start of a ne

God kväll!

Hur har ni haft det idag? Min dag har varit bra, lugn och skön, precis som jag ville ha det. Åt frukost, och lunch med för den delen, innan jag knallade över till en halvsjuk Julia som satt och tittade på OTH. Jag sällskapade henne mest hela dagen med Twilight och lite i magen, och en prommenad hann vi också med. Då skojjade vi om att jag var hennes personliga assistent som tog med henne ut på prommenad, som man ser de gör då och då, hehe. Vid halv 6 påbörjade jag den långa vandringen hemåt (vi bor ca 50 meter ifrån varandra, tilläggas bör att jag är grymt dålig på att avståndsbedömma), och åt sedan middag med mammsen och pappsen. Efter det så har kvällen löpt på i lagom takt med nagelvård, lite frukt och Wallander, Tjuven. Bra film, see it!

Nu har jag pysslat lite och lagt fram kläder inför morgondagen. Det blir en avslappnad och clean look. Kan även utlova att den dyker upp på bild här imorgon eftermiddag. Det blir också mycket bättre nu framöver, de sunkiga hemmakläderna kommer bytas ut mot vardagliga och fräscha stilar, så look forward to it people!

Nu ska jag hoppa i säng, och försöka somna i någorlunda tid.
Hugs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0