Innan datorn dör..

..tänkte jag slänga in min första lista. Hade inte något för mig och stötte på denna, so why not? Nu kanske ni får lite bättre koll på mig som person, det kan ju vara.. intressant.
Nu ska jag titta lite på fotbollen, satta datan på laddning och njuta av denna tisdagskväll.



ALLMÄNT

1. vad heter du? Erica Lundberg
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? eeh, vet inte. Gillar mitt namn :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Anna I guess, eftersom det fick blir mitt andranamn.
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman (Eller heter det vattenman??)
5. vilken årgång är du? 1993, best year ever!
6. vart bor du? Strax utanför Örnsköldsvik
7. bott utomlands? nej.
8. flyttat antal gånger? Aldrig.
9. vart skulle du vilja bo? Oj vad svårt! Tror jag trvis bra här just nu, men ser mig i en större stad i framtiden.
10. yrkesval? Ännu en svår fråga, önskar att jag visste.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca 160, det varierar, haha!
2. hur mycket väger du? Tillräckligt mycket, och tillräckligt lite. Är inte viktnojig.
3. hårfärg och frisyr? Någon slags brun skulle man kunna kalla det..
4. ögonfärg? Blåa.
5. mest nöjd med? Vet inte riktigt. Jag kommer i paketform. Om jag skulle ändra något skulle jag inte vara jag..
6. minst nöjd med? Kunde kanske fått vara några cm längre, och ha porslins hy =)
7. skostorlek? Oftast 37.
8. glasögon? Till och från. Just nu har jag linser.
9. har du några piercingar/tatueringar? Tre i öronen, en i naveln.

FAVORITER
1. filmer? Hmm, många! Gillar filmer man kan drömma sig bort i...
2. låtar? Oh, även här många.. Allt med Gavin!
3. årstider? Alla årstider har sin charm, Sverige är bra på det viset.
4. mat/dryck? Grillat är gott, men det finns så mycket annat med. Jag dricker det jag är sugen på för tillfället.
5. djur? Hundar.
6. färg? Beror på vad.
7. parfym? Bär inte det så ofta, men har en från Fizzy som luktar gott!
8. tv-program? Vänner, DH, GG. Ett axplock.
9. sysselsättning? Studerar antar jag att jag måste svara.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En gamal pumajacka. Lite skinn-lookalike..
2. vad använder du just nu för skor? Conversen är mina nya babes. Men att klacka på sig känns alltid bra!
3. favoritfärg på kläder? Pff, ingen komentar.
4. favoritmaterial på kläder? Det är olika. Beror som på om jag ska slappa i soffan eller ut och partaja, men bekvämt är bra!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Så mycket som saknas i min garderob. Lite mysiga höstkläder just nu..
6. favoritaffärer? Har blivit förälskad i topshop, men diggar även Gina, och H&M. Det funkar alltid.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket..
8. favoritmärke(n)? Ksiter i märket, bryr mig om plagget.
9. vad har du för byxstorlek? Jadu.. Det vet jag knappt själv.
10. vad har du för tröjstorlek? Small oftast.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rolf.
2. vad har du i din:
¤ jackficka just nu? Vet inte riktigt, skit skulle jag tro.
¤ väska just nu? Jackan, börsen, almanackan och en penna. Ovanligt lite crap.
3. vad är du beroende av? Min familj, mina vänner. Det som får mig att må bra och låter mig vara jag.
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Orginalet.
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är ju döpt och konfirmerad, så kristendomen svarar jag.
7. vad köpte du senast? En chokladboll idag när vi fikade.
8. har du nåt husdjur? Nej, tyvär.
9.
vad bor du i? Ett hus.

PRYLAR:
plånbok: sack (?)
tandborste: rosa.
smycken: En massa.
solglasögon: Rayban
underkläder: Varierar.
nagellack: Trind.

Kommentarer
Postat av: c

kul med listor :D

2009-08-25 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0