Full of it.

Proppmätt!
Det kanske håller mig från att småäta ikväll, men bara kanske.. I övrigt så regnar det utanför mitt fönster, trodde våran regnperiod var över, guess not. Kanske bör tänka om skovalet till imorgon, kritvita converse och regn klingar inte så bra ihop i mina öron. Aja, om vi har tur så har det torkat upp imorgon till och med.

Sitter och kollar runt lite på nätet eftre något roligt som hänt, men det verkar lite smådött överallt. Har kollat igenom de flesta av bloggarna jag brukar besöka, så även det är bortgjort. Insåg just hur många bloggar jag faktiskt följer, och nu snackar vi regelbundet, och kom fram till att det är ca 8-10 st. Låter som att fröken Erica borde hitta på något vettigare att göra än att sitta framför datan, låter som en bra idé. Fast nej, det innebär att det blir mindre skrivet här med, och det är väl inte bra?!

Äh, en liten stund till bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0