091201

Jag undrar om jag börjar bli sjuk, eller i alla fall förkyld. Har kännt mig lite småkrasslig hela dagen (eller i alla fall sedan Josefine påpekade att jag var hes), men jag hoppas det går över. Jag brukar bara vara sjuk 1 gång per år (ibland inte alls), och då rejält vilket jag redan varit, så jag tror inte det kommer slå mig så hårt.
Jag har även sjukt ont i nacken. Jag trodde jag hade sovit konstigt inatt, men fick det berättat för mig att det säkert beror på ryggsimmet igår, låter vettigt.

Dagen kommer förhoppningsvis fortsätta i denna lugna takt, lite plugg samt planering står på schemat. Ska även gotta mig framför DH ikväll, om jag inte får för mig att panikfara iväg på hockeyn.

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Josefine

vi tycker inte om bad som får efterverkningar. och jag ber så hemskt mycket om ursäkt :)

2009-12-01 @ 18:34:28
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0