091203

Ber om ursäkt för dålig uppdaterning, om det nu var så att det var någon som blev upprörd..
Igår var det full rulle med 70-årsfirande och plugg. Idag är schemat lika späckat, om inte ännu mer. Åkte direkt till frissan efter skolan, och sitter nu här i min nya kalufs. Eller den är väl inte ny, har ju haft hår på mitt huvud rätt länge, men lite changes har det blivit. Skulle kunna kasta in en bild, men det får bli imorgon. Att jag inte knäpper ngt vackert kort nu beror på två saker; min frisör avslutade mitt besök med att "vippa ut" mina toppar, vilket jag hatar. (jag vill att ni ska se mitt vackra hår när jag har stylat det själv, hehe). Det är även så att jag är aningen stressad, jag måste hinna plugga nk innan jag drar iväg på träning om mindre än en timme.
Imorgon blir förhoppningsvis bättre på blogg-fronten, fast förvänta er inget inlägg före 6-tiden. Imorgon är det nämligen dags för pepparkakshusbak (långt ord), med min lilla kusin. Det blir myspys.

Nej, nk var det. Ha en bra kväll, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0