091204

Så, fredag igen. Herregud.

Mätt som bara den har jag tagit plats i soffan med Idol som underhållning, det känns lite sorgligt att det snart är över, de är ju bara tre stycken kvar, crazy! I övrigt är jag mycket trött efter en lång dag med pepparkaksbak och skola. Jag måste ha världens sötaste kusiner, ååh så underbara de är! Även här har tiden gått fort, den lilla är redan två (på juldagen), det känns som om det var nyss man väntade på att hon skulle komma ut..
Hur som helst känns det mer än skönt att spendera denna kväll i lugnets tecken framför tv:n, det är behövligt. Imorgon blir det avresa mot Sundsvall där jag stannar tills på söndag tillsammans med mamma, pappa, mormor och morfar. Det är mormors 70-årspresent, vi ska äta julbord och annat trevligt. Hoppas få göra bort lite julhandel med, även om jag mest är sugen på att köpa till mig själv.

Ha en superbra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0