091207

Idag har jag skrattat för en hel vecka, åt ingenting. Vet inte vad som flög i oss, men så fort vi börjat skratta kunde vi inte sluta, och om vi kunde sluta började vi snart igen. Det roligaste är att vi skrattar Åt att vi skrattar, vet ingen som skrattar så fult som jag och Maja när vi väl kommit igång.
Annars så har dagen varit helt okej, kemin var obegriplig som vanligt, men vad gör det. Jag kommer aldrig ha nytta av att kunna innebörden av vätebindning, kovalenta bindningar och elektronegativitet. Gick på stan en sväng efter skolan och gjorde det jag så länge dragit ut på, köpte ett par svarta jeans, och en concealer. Sådana "bra att ha" saker som jag är för snål att köpa egentligen men det var verkligen på tiden.

Resten av dagen blir nog rätt lugn, får se om jag drar iväg på en joggingtur. Jag är tyvär rätt förkyld, men det känns så lockande att kasta på sig joggingskorna, aja, vi får se helt enkelt.

Tittar in senare. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0