091208

Idag har jag knappt någon röst. Imorse var jag bara hes, men med takt som dagen gick har den försvunnit då och då. När jag skrattar och skriker finns den knappt. Fast Maja tycker det låter mysigt när jag är hes, så det är väl bra antar jag.
På tal om Maja så är det med henne jag spenderat min eftermiddag. Tanken var att vi skulle sätta oss på Lundbergs och plugga. Det blev så, till viss del. Gick på Lundbergs gjorde vi, men pluggandet blev det lite sämre med. Vi fikade och snackade, i två timmar. Det var så mysigt, och kul. Vi har kul ihop hon och jag, alltid. Så nu får jag bita i det sura äpplet och ta fram böckerna, för plugga måste jag. Kemiprov om en vecka, och Erica kan ingenting.

Jag ska även ta fram spanskan, ska försöka att vara ute i bättre tid än dagen innan jag ska ha förhör, good luck.
Imorgon blir det pepparkaksbak hos f&f. Nu hoppar vi hejvilt mellan samtalsämnena.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0