091209

Jag tror jag håller på att hosta ut mina organ, eller nästan i alla fall. Jag har sån irriterande rethosta, inte klokt. Rösten är inte att lita på idag alls, ibland försvinner den, låter rätt kul iofs..
Mätt i magen är jag också, jag har varit hos f&f och bakat pepparkakor nu på eftermiddagen, vilket resulterad ei en del degätande. Lite pannaka på det så var jag näst intill illamående, men det är smällar man får ta, det är ju vara juletid en gång om året. Dagen har varit bra i sin helhet, vore väl hostan och det jag velat slippa.

Ska snart ta atg i lite plugg (som vanligt) ooch sedan slappa på soffan. Eller sägen, det är lite mysigare. Även fast jag älskar min säng så ser jag fram emot den dag jag får en ny, en lite bredare. Min är typ bara 90 cm, vilket iofs duger, men det är ju lite lyxigare med en större. Sen är det mer praktiskt om det nu vore så att man får sällskap ngn natt, if you know what I mean. Hur kom jag in på detta? Aja, skit samma.

Idag har jag också namnsdag, vilket jag helt glömt tills Julia påminnde mig, tur att ngn har koll. Mamma och pappa kom (till min förvåning) också ihåg det, så det låg en tidning, små chokladsnögubbar och en hårborste på köksbordet, gulligt =)

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0