091212

God förmiddag!

Jag antar att det inte är någon som missat att Erik tog hem Idol 2009? Jag tycker det var helt rätt, killen kommer gå långt. Jag spenderade kvällen i soffan med Cajsa, Sara och Bellan, mycket trevligt. Gick la mig mycket trött, men glad. Och just det, fick ett ryck innan jag skulle sova. Vet inte alls varför men jag satte mig här och skrev en novell. Hur bra den blev vet jag inte, och vad jag ska ha den till vet jag inte heller. Det blir bara så ibland, jag blir så grymt sugen på att skriva, vara kreativ och forma ord på papper.
Anyhow, nu har jag ätit en sen frukost, ska snart ta en dusch. Lite senare i eftermiddag ska jag bege mig till Kempis och titta på bästa Maja när hon snurrar runt (konståkare), och hejja som tusan. Ska bli kul att se, jag har inte sett henne tävla tidigare.

Ha en bra dag, PoK!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hade du tänkt att sno åt dig novelltävlingspriset själv eller? ;)

2009-12-16 @ 13:00:50
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0