091214

Jag borde lapa kemi just nu, men jag har ingen större lust. (Vet att det är mkt skolprat nu, men mitt liv innehåller rätt mkt plugg just nu..) Dessutom så har Julia och jag kemiat lite nu på eftermiddagen, så jag får ta lite ledigt. Dagen har varit bra för övrigt, varit lagomt trött och lagomt med. Svenskan är nog bland de roligare ämnena nu, vi jobbar med dikter, och om det kommer skojiga texter från många i klassen! Jag insåg att många av mina dikter var ganska fräcka, men äh, sånt kan vara kul ju! Tanken är att vi ska renskriva några dikter var och klippa och klistra och sedan sätta upp dem överallt i skolan. Kan bli skoj. Hehe.

För resten av kvällen har jag inga planer. Blir väl lite tv, lite dator och lite plugg. Låter helt okej i mina öron.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0