091216

Jag är glad och fruktansvärt lättad över att provet är bortgjort nu, gone från mitt samvete. Hur det gick har jag dock ingen aning om, det kan ha gått bra lika väl som det kan ha gått käpp rätt åt h*lvete. Det kändes som jag gissade på 60% av frågorna, vilket inte är så bra..
Hur som helst så har jag nu läx- och hemarbetesfritt fram till jul och under hela lovet (om något inte dyker upp förstås), underbart! Nu är det dags att jobba på julkänslan och inhandla lite klappar, inte en enda är köpt, ganska illa. Vi brukar vanligtvis åka ner till S-vall eller ilknande en helg innan jul och göra bort hela rasket, men iår blev det inte så. (Hann inte med ngt alls när vi var där med mm&mf för ngn vecka sedan)

Skolan bjöd på julbord idag, över förväntan faktiskt. Utbudet var ganska bra, och till min förvåning serverades det julmust till maten. DET skulle aldrig inträffa på min gamla skola, där var inte ens saft ett allternativ. Jag är fortfarande mätt, åt lite för mycket tror jag. Jag och Julia skippade til och med fikabordet, något som borde gå till historien.

Ikväll blir det funktionell träning som gäller, ser fram emot det. Jag vill svettas ordentligt, det ska värka i musklerna.

Puss och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0