091226

Det är konstigt att jag har så mycket mindre (minimalt) tid till datorn nu när jag är ledig, än under vardagen. Hmm, fast det är lite skönt ändå..
Att bara göra inget, äta på tok för mycket och titta på de fina sakerna jag fått. Och just det, mellandagsrea idag. Herregud vad folk! Har knappt skådat liknande i denna stad. Jag som hade tänkt att jag och Cajsa skulle få en avkopplande dag i centrum, strosa omkring bland rea-hyllor och fika på ngt mysigt ställe, men det blev inte riktigt så.. Eller det var ju såklart hemskt trevligt ändå, vi fikade och handlade, dock inte så mycket på rea. Men som sagt, folk, folk och åter folk! Har inte människor bättre saker att göra än att kuta runt i stan?

Nu ska jag kabba ner och kanske putta in säsong 1 av Desperate i dvd:n. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0