091227

Min fot har somnat på grund av min konstiga sittning i soffan (ni vet den då man sitter på ena skinkan med ena benet under det andra), framför Harry Potter, dock den dubbade versionen. Jag ser att solen kastar några blyga strålar över den vita snön, vilket påminner mig om att jag planrade att ta en joggingtur, vilket jag ska. Snart.

Nu är det bara några enstaka dagar kvar till nyår, shit! Jag anser min inte vara redo för denna kväll, men men, det är som svårt att stoppa tiden från att gå. Igår kom jag ett steg närmare "klar-stadiet", då jag inhandlade en klänning och ett par skor, samt lite annat smått och gott som kan få pryda min kropp, hehe. Det blev i alla fall en svart tajt klänning med pluffsiga ärmar, samt ett par lårhöga stövlar (utan klack), som jag har kikat på på Nelly länge, men till min förtjusning sprang på igår. Tanken var ju att jag skulle köpa allt på rea, men.. Nej, så blev det inte. Det ända som var realiserat var två par örhängen jag köpte.

Hur som helst, nu ska jag lyfta på häcken innan det blir mörkt igen (ja, det går galet fort).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0