091229

Inatt har jag både jagat terrorister i stan och haft auktion på Paris Hiltons gamla saker inne på badhuset, spännande ska ni veta! Till min förvåning var det mest killar som budade på avlagda iPods med swarovskikristaller, nyckelringar med små klackskor i plast samt kläder. Och just det, absolut inte att förglömma, så spelade jag gitarr med Robin Bengtsson, trevlig prick detdär.
För en timme sedan vaknade jag i alla fall, trött som en apa, varför vet jag inte. Jag har sovit mycket detta lov, och ändå blir jag aldrig pigg. Jaja, hur som helst så är det -15 ute, vilket betyder att jag helst inte går ut. Fast det är klart, det kunde ju ha varit så mycket värre..

Vid 5-tiden idag beger jag mig till jobbet (hör och häpna) för mat och boxling, alltså "personalfest". Kan inte säga att jag tycker att det ska bli jättekul, men lite kul kanske..
Nej, om man skulle få sig något i magen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0