2009 i listform. (Era önskningar är min lag)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oja, så många saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga löften, ser inte poängen. Däremotkan jag bestämma mig för saker när som helst, det brukar funka.. ibland.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm.. Nej. (Thank god)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och jag är obeskrivligt tacksam för det.
5. Vilka länder besökte du? Tyvär inget annat än swe.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Four letter word.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9/8
8. Vad var din största framgång 2009? Att våga göra nya saker, låta mig vara jag.
9. Största misstaget? Låta mig hoppas och förlita mig på andra för tidigt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja.
11. Bästa köpet? Can't pick just one.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen på kläder/skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? When love takes over, Dear Bobbie och Gone forever.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ta chanser, leva för stunden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? se punkt 2.
18. Hur tillbringar du julen? Men min family och släkt och vänner.
19. Blev du kär i år? Nej, det kan jag inte påstå, men det var inte långt ifrån..
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Ngn av Twilight-böckerna, eller den jag läser nu.
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, så många. Men endast instrumentalisk påverkar mig.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jacka?
25. Något du önskade dig men inte fick? Kamera?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fikade!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? l o v e
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Helt rätt! ;)
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford!!! (Nate i GG)
31. Vem saknade du? Många, ingen, alla, någon.
32. De bästa nya människorna du träffade? Maria är en riktig pärla ;) Men det finns sååå många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0