Gör som K, tog mig an en lista!

Senaste
Låt du hörde:
Söndermarken av LW, tror jag.
Film du såg: Welcome to the jungle.
Mat du åt: Lövbiff och pommes.
Kram: eeh, vet inte faktiskt. Jullan kanske.
Puss: oj, vet inte där heller. Antagligen ngn av mina girls (ja, vi pussar på varandra)
Känslan: nöjd.
Resa: s-vall om man räknar med det.
Glädje: skrattade åt min knäppa familj hela dagen..
Dröm: hade något att göra med slalom i alla fall.
Person du träffade: Om jag bortser från familjen var det Julia och hennes bf.
Personen du pratade i telefon med: Maja :)
Personen du fick sms av: Cajsa :)
Gången du åt 7-eleven korv: har nog aldrig köpt just korv på 7-eleven, det finns inte här.
Gången du var utomhus: 10 minuter sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag, vid 5-tiden
Saken du köpte: Middag igår

Allmänt:
Ska bli skoj:
Jul och nyår är det första som slår mig
Ska inte bli skoj att: kliva upp på måndag
Sparar till: en utlandsresa
Pålägg som gäller: keso alla gånger
Önskar att jag var bättre på: att sjunga!
Dagens dryck: julmurre
Vad saknar du: a special someone
Tre band/artister: Gavin Degraw, Coldplay och RB
Vad har du gjort idag: Städat mitt rum och umgåtts med vän(ner)
Brukar du svära mycket: Jo, kanske lite för mkt..
Hur tidigt stiger du upp: olika. vardagar vid halv 7 (försöker iaf)
På helgerna: så sent som möjligt ;)
Vad ska du göra ikväll: sova
Hur många timmar sover du per natt: 8 är vad jag går efter
Vem är snyggast i världen: vad är det för fråga?
Vad är det för veckodag: lördag (i skrivade stund)
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj, svårt att säga. Så mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: Svarta jeans
Längd: runt 1,63 m
Vikt: Väger mig inte, så jag vet inte :p
Byter gärna garderob med: Sofi Fahrman 8)
Byxa eller kjol: Byxa, men kul med omväxling
Senast utlästa bok: Gossip girl
Mitt rum kan beskrivas som: litet, grått och för tillfället städat.
Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, trött och sunkig
Jag tränar: Tillräckligt mycket, och varierat
Jag ville bli när jag var liten: Frisör, bagare (så jag fick äta deg), designer mm.

(lista från cosmo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0