Med inslag av uppgivenhet och deppression.

Det är en man i mitt hem, en bekant till pappa. De äter middag, de två och mamma. De pratar högt, vilket dtör mitt studerande. Det och Facebook samt Msn, fast det är nog pratet som är den verkliga boven. Ska snart sova, eller i alla fall förflytta mig till sängen med kemiboken, och stänga datorn. Som inte är den stora boven, men en liten. En liten stor. Jag babblar. Kan bero på att jag är trött, trött och stressad. Kanske jag hoppar imorgon, vi får se. Kanske provet går bra ändå, fast antagligen inte. Jag vet i alla fall att svavelsyra betecknas H2SO4, och att salpetersyra betecknas 2HNO3.
Ungefär det har jag lärt mig ikväll, bra jobbat. Labbarna kan gå dränka sig. Jag fokuserar på det andra, vilket antagligen kommer bli min undergång.

Eller nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0