No more heartbreaks.

Vitlök, olja och ost. Ungefär de tre sakerna den Italienska pastan jag precis tryckte i mig bestod av, utom pasta då. Träningen kommer mycket läglig.

För övrigt så längtar jag otroligt mycket till nyår, helt sjukt. Inte lika mkt till jul alls, men det beror nog på att jag inte har ngn julkänsla och inte riktigt fattat att den 24:e snart är här.
Åter till nyår. Det är något speciellt med den kvällen. Man klar upp sig, är med de man tycker om och laddar inför ett nytt år, en ny start. Det är mysigt att räkna ner till tolvslaget, dricka något bubbligt och tjoa. Jag hoppas det blir en bra kväll, det ska bli en bra kväll.
Återkommer med saken när det närmar sig.

Jag vet att jag sagt att jag inte gillar att längta, men ibland är det okej och kul. Det bubblar liksom.

Kommentarer
Postat av: elin

vad har du för dig på nyår? festa med vänner eller familj? :)

2009-12-16 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0