090702

Hello!

Nu har jag fått lite mat i min lilla mage (eller liten och liten, känns som om jag gått upp 7 kg sen dagarna med brudarna, och bättre blir det inte av att fotbollen har upphåll, hehe). Har i alla fall jobbat idag, 10-16 helt okej. Var dock varmt och det bidrar till att det hela blir lite mindre skoj, men det får man ta. Åkte in en sväng på stan efter jobbet medans jag ändå var ute och körde. Tänkte att jag bara skulle kuta in på H&M och köpa ett par svarta t-shirts som jag bl.a. kan ha när jag jobbar, det skulle gå snabbt. Men när jag väl var inne började jag tänka "men jag behöver ett par jeansshorts, och just, jag måste ha en kjol, en bikini skulle inte vara fel..." och vipps så var både en och två timmar som bortblåsta. Men så äre, kom i alla fall hem med två tee's och en kjol, nöjd.

När jag nu satte mig vid datan och öppnade mailen såg jag att jag hade 58 nya mail. Mums *inte*. Blev lite jobbigare när jag såga att ca 40 av dem var från Sara innehållande bilder, det tar sån tid att öppna. Men jag hade ju bett om det så :p

Hoppas ni haft en bra dag, kisses!


Två svarta t-shirts, H&M.
Kjol, samma place.

Kommentarer
Postat av: S

gilla kjolen :)

2009-07-04 @ 00:22:11
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0