090704

Hej och en massa hopp!

Har jobbat idag, 10-15. Tyckte de tiderna var ganska bra, inte för tidigt och inte för sent :) Det var ganska lugnt idag med, inte så många som ville komma in och luncha verkade det som.. Men det kan bero på det inte så roliga vädret, lite kallt och mulet.

Nu sitter jag med datan i knät och gör ingenting, kollar runt lite på internet.
Haha. En av våra grannar har 40-årsfest idag. Hade glömt det, men jag blev påminnd rätt snabbt när jag hörde en massa ljud utanför. Kollade t och såg en hel armé av männikor komma gåendes och cyklandes på gatan, de hade även trumpeter, marackas, flöjter, bjällror och allt mörjligt som låter, ganska festligt.

Mer än så har jag inte att berätta för tillfället, hoppas ni har en bra dag!


Arbetsskada - Sågade av en halv nagel (långfingret) på jobbet idag. Farligt med vassa brödknivar. Jag kan dock garantera att den inte hamnade i maten, kastade den i sopkorgen, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0